نازگل بابای حبیب با طعم روزئولا!


آوینای بایا چند روز گذشته تب کرده  بود و حسابی ما رو نگران! نه دارو میخوره نه اشتها داره. البته خدا رو شکر بعد از 3 روز و شب وحشتناک بالاخره از دیروز تبش فروکش کرد و بهتر شده... ظاهرا اسم بیماری روزئولا هست!!


 

♫♫♫♫♫♫

الهی قربونت برم ناز گل بابا ، دخترم

چراغ خونه ی منی فقط تویی تاج سرم

چشم و چراغ خونه ای قصه ی عاشقونه ای

الهی قربونت برم واسه بودن بهونه ای

دختر بابا ناز گلم ، الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای ، دردتو با جون میخرم

ماه که توی آسمونه ستاره ای در نمیاد

بهار عمر من تویی خزونو هیچ کس نمیخواد

صدای خنده های تو پیچیده توی خونه مون

از نفست تازه میشن گلهای تو خونه مون

دختر بابا ناز گلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای ، دردتو با جون میخرم

دختر بابا ناز گلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای ، دردتو با جون میخرم

موهاتو که بو میکنم عطر گل نسترنه

فرشته کوچک من عشق تو تو قلب منه

امید و آرزوی من زندگی با تو بودنه

ناز گل بابا قلب من فقط واسه تو میزنه

دختر بابا ناز گلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای ، دردتو با جون میخرم




نظرات 6 + ارسال نظر
نادم شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

نشستم به انتظار غروب تا یک دل سیر گریه کنم ، شاید کمی آرام شوم ، غروب آمد و بغض سد راه اشکهایم ، شب شد و هنوز نشکسته شیشه غمهایم، .......................................... مینویسم از غم و دردم شاید آروم بشه درد درونم ، رویاهام بر باد رفته اما قلم نوشتن نه. در پناه حق...

شتاب هاست شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:01 ب.ظ http://shetabhost.net

یه پیشنهاد عالی
با سلام، دوست گرامی، خیلی وبلاگ جالبی داری با توجه به پیشرفت اینترنت در جامعه امروزی شما می تونید به راحتی و با کمترین هزینه صاحب وب سایت شوید فقط با سالیانه 5000 تومان یه هاست بخرید و با یک پنل فارسی رایگان مانند وبلاگ ولی اینبار مطالبتون را در وب سایت عرضه کنید. خوشحال می شیم باهم همکاری کنیم.
ShetabHost.net
اگه سوالی هم داشتی با من تماس بگیر 09145311131

سارا (سایبان عشق) سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.ir

بلا دور باشه ایشالا.
امیدوارم جای بیماری همیشه شادی و سلامت خونتونو سرشار از خوشبختی و شادی کنه.

نادم چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

به قول یه دوست :

تعویض یا تبدیل نمی خواهم ... دلم " تغـییر " می خواهد !

تغییری که درونم را دگرگون کند...
روشن کند...
امیدوار کند...
چیزی که ابدی باشد و برای یک بار هم که شده

بیشتر از " یک لحظه " دوام داشته باشد !
با خودم می گویم شاید ...
شاید هنوز وقتش نرسیده!!!
کسی چه میداند...!
شاید هنوز راه رسیدن را پیدا نکرده!!!
اما حسی به من می گوید بالاخره پیدا می کند...
و تا آن روز فقط از من یک چیز می خواهد ...
باشد ای اتفاق ! ...
گرچه کمی پیرتر شده ام
با اینکه دیگر مثل آنوقت ها عجیب نیستم
اما خیالت راحت باشد...
من صبورم...

حامد کاشیها پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام اسم حامد کاشیها را سرچ کردم این سایت قسمت سربازی اسم من بودش میخواستم بدونم شما کی هستید؟

joojoo سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام
چطوری پدر ;-)
زندگی خوبه؟
همیشه سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد